wtorek, 4 grudnia 2012

Choinki na choinkę

W końcu wzięłam się za szycie i uszyłam choinki.


Planowałam szycie maszynowe, ale skończyło się kompletną klapą. Jednak maszyna to nie mój żywioł :/


 Długo myślałam jakiego użyć materiału na tył. Nie mógł być zbyt sztywny ani za cienki.
I mnie świeciło. Kupiłam kiedyś dużą paczkę ciuszków na allegro, w której były rampersy. Ala nigdy ich nie nosiła, bo były za małe. Idealnie nadały się na tył choinek!

Teraz tylko tak się zastanawiam czy nie dorobić choinkom jakiś wstążeczek czy gwiazdek na czubkach.

P.S.
stempelek powstał dzięki tutorialowi Diana Art

21 komentarzy:

  1. hihi skąd ja znam tą niemoc do maszyny :P ze mną też nie chce za żadne skarby współpracować. Choineczki ślicznie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na maszynie jestem w stanie jedynie uszyć firanki i zasłony - oczywiście tylko proste szycie. Niestety, niby proste choinki mnie przerosły :(
      ale ręcznie daje radę :) aczkolwiek, jak widać na zdjęciu, za prosto to mi nie wyszło :p

      Usuń
    2. łoj tam, łoj tam
      ślicznie wyszło więc nie marudź :)

      co do maszyny, mniemam, że to tylko kwestia czasu i praktyki, wiec Tysiunia, fajting! :*

      Usuń
    3. nie mam czasu
      święta za 2 tygodnie a ja w polu
      poza tym Ala utrudnia robotę :/

      Usuń
  2. Ale piękny choinkowy lasek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te choinki na choinkę :) Moje spotkania z maszyną też nigdy się nie udają...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      widać maszyna po komentarzach, że nie tylko ja mam problem z maszyną. Pocieszające :D

      Usuń
  4. Choinkowe zawieszki są cudowne. Przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te zawieszki Ci wyszły :)A i stempelek baaardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ze stempelkiem mordowałam się 2 dni ale w końcu się udało - jestem dumna z niego! :D

      Usuń
    2. ładny stempelek ^^
      nikt Ci przynajmniej zdjęć nie podprowadzi :)

      Usuń
  6. Cudne choineczki! Tyle fajnych rzeczy oglądam na blogach... cóż, kiedy na wszystko nie starcza czasu... Dobrze, że przynajmniej cieszą się oczy podczas takich wizyt, jak ta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne te choinki! Też robię zawieszki, ale zupełnie inne - i to jest super, Chranna ma rację.
    P.S. Czy ja tu już jestem? Jeżeli nie, to się zapisuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne choineczki a stempelek zrobiłaś rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)