sobota, 15 grudnia 2012

Sal Słodkie pierniczki -8-

Wreszcie zszyłam wszystkie pierniczki!
Po doświadczeniach z pierwszym piernikiem wiedziałam, że muszę zmienić coś w szablonie do szycia.
I stworzyłam coś na kształt golema (tylko nogi ma razem).


Na szczęście po zszyciu wyszło naprawdę ładnie.

tył z polaru

Doszłam do wniosku, że lepiej zostawić więcej pustego tła. Starając się nadać im idealny kształt bym się umęczyła. A jak znam życie i swój perfekcjonizm, to wyrzuciłabym wszystko do kosza. A tak szyło się szybko i przyjemnie :)

7 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowo je zrobiłaś i wyszły bardzo ładnie. ja mnam tylko jednego bo zniechęciło mnie właśnie zszywanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ale nie rozumiem czemu się zniechęciłaś. Sprawdziłam. Twój jest jednym z nielicznych, które mi się podobają - nie dość że ładna i oryginalna kolorystyka to i po zszyciu wygląda ładnie.

      Usuń
  2. no widzisz, mówiłam, że dasz radę :D
    super wyszło ^^
    ach, ma się ten zmysł artystyczny, co nie? ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)