piątek, 21 grudnia 2012

Rodzicielska twórczość świąteczna

Dzisiaj chciałam się pochwalić pracami mojej mamy.

Do tej pory mama tworzyła głównie frywolitki. Teraz zajęła się tworzeniem wstążkowych bombek. Na początku mama planowała zrobić parę sztuk a powstała całkiem spora kolekcja. Nie wszystkie bombki załapały się na zdjęcie, bo część zdążyła już pójść w świat.

Pod moją strzechę trafiły te oto bombeczki:
jasna bombka trafiła do mojej przyjaciółki
bombki wykonane na jajeczkach 5 cm
 W planach  było, by bombki zdobiły choinkę (kto by się spodziewał :p). Ale, jak to w życiu bywa, plany planami, a rzeczywistość swoją drogą chadza. W środę ubierałam choinkę z moją córeczką. Szło nam całkiem dobrze, do momentu gdy Ala znalazła bombki. " Ba! " Dla Ali wszystko co okrągłe to "ba" czyli piłka. No i nieszczęsne bombki zaczęły robić za piłki co niekorzystnie na nie wpływało. Efekt był taki, że na choince wisiały tasiemki ze szpilkami, albo w rączce znajdowała się bombka z wiszącą na tasiemce szpilką.
Rad nie rad w tym roku nie będzie bombek na choince. Mama się narobiła a bombki spędzą święta ukryte w szafie.


Przy okazji pochwalę się jeszcze moimi szyszkami.
Najpierw był problem z haczykami. Niby prosta sprawa a jednak ciężko było kupić małe, zgrabne haczyki oczkowe. Znalazły się haczyki, to pojawiło się pytanie, jak ozdobić? Najpierw chciałam mieć brokatowe szyszki. Tylko jak? Klejem i obsypać? Cała chałupa będzie mi się świecić. Wymyśliłam więc, że kupię złotą farbę w sprayu ze złotym brokatem. Zawiozłam wszystko do rodziców by spokojnie na ogródku dało się to zrobić. Podczas malowania okazało się, że spray owszem, ma złoty brokat, ale na lakierze. A jak mama zaczęła malować szyszki to przycisk się zaciął i pryskało sobie nieustannie.  Rodzice mieli w domu jakiś złoty spray i w końcu udało się je ozdobić.

A ten bombki mama zrobiła na swoją choinkę.
średnica 5 cm
 średnica 8 cm

14 komentarzy:

  1. ano, ma się tę utalentowaną rodzinę ^^
    aż wstyd, że ja tak mało kreatywna
    no ale jak wiadomo, wyżywam się w innej twórczej dziedzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomnę Ci że bardzo ładnie malujesz/rysujesz
      w końcu to fragment Twojego dzieła robi za mój baner anty wyróżnieniowy

      Usuń
  2. Z dumą mogę powiedzieć, że jedna wstążkowa bombka trafiła do mnie. Będzie dumnie reprezentować swoje bliźniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki śliczne! Przekaż proszę swojej mamie, że ma ogromny talent! A szyszki zawsze lubiłam. Mają dla mnie jakiś taki...wdzięk (jeśli można to tak nazwać).

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekazałam mamie pochwały :)
      również życzę miłych, rodzinnych i spokojnych Świąt

      Usuń
  4. Piękne bombki,Twoja mama ma talent ,a szyszki super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pogratuluj prosze mamie za te wspaniale bombki...tez je w tym roku robilam na prezenty....szyszki prezentuja sie rownie pieknie...Z okazji Swiat zycze Wam aby te Swieta byly pelne radosci,milosci i pogody ducha...WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje przekazane :)
      również życzę Wesołych Świąt

      Usuń
  6. Gratulacje ! Dla mamy! Piękne te bombki :))
    Pozdrawiam i spokojnych Świąt Kochana Tobie życzę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Wesołych Świąt i dużo twórczego natchnienia na Nowy Rok!

      Usuń
  7. Te bombki ze wstążeczek są genialne! Szkoda, że święta już jutro, mając więcej czasu skusiłabym się na zrobienie takiego kompletu :D Laska, zainspirowałaś mnie, obym do przyszłego roku nie zapomniała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przekażę mamie :)
      proponuję sobie zapisać w postanowieniach noworocznych - zrobić bombki wstążkowe :p

      Usuń

Dziękuję za komentarze :)