niedziela, 27 marca 2016

Świąteczne jajeczka

Z okazji Świąt Ala przygotowała kolorowe jajka.


W domu mam mnóstwo cekinów odkąd wpadłam w szał tworzenia cekinowych bombek. Ali też się podobają i chciała zrobić jajko.
Oczywiście musiało być kolorowo więc praktycznie wszystkie cekiny zostały użyte.


Niestety musiałam dokończyć jajko bo Ala stanęła tak mniej więcej na połowie. Nawet tata został zagnany do pomocy, ale szybko się poddał ;)


Kolejne jajko powstało z kwiatków satynowych kupowanych na metry.
Musiałam jej pomóc ze szpilkami, bo miała problem z ich wbijaniem (paluszki bolały).



Nasze świąteczne ozdoby


Wesołych Świąt

5 komentarzy:

  1. Fajne, kolorowe! Ciepłych i udanych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej pomyślności i radości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, nie ma to jak wspólna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego wesołych świąt pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ plejada kolorów :-) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. ozdoby super! ^^ Na pewno fajnie mieć małą pomocniczkę, przy wszelkiego typu twórczości :) Chociaż ja znam dobrze to "weź pomóż, bo mnie już rączki bolą" :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)