czwartek, 4 października 2012

Konwalie

Przyznam szczerze - nie lubię konwalii.
Są ładne, to fakt, ale od ich zapachu boli mnie głowa. Do tego są trujące w każdej postaci. A ja jestem przewrażliwioną matką małego dziecka, więc tym bardziej ich unikam.

Ale mnie podobać się nie muszą.
Podobają się mojej przyjaciółce a to najważniejsze :p
Poza tym przeczytałam, że konwalia w Europie jest symbolem szczęścia*. A szczęścia (i konwalii) nigdy za wiele - oto efekt.


Wiem, szału nie ma, ale jak zrobiłam backstitch to kwiatki od razu zyskały na atrakcyjności :) Miałam też problem ze zrobieniem zdjęcia - żadne nie oddaje tak do końca rzeczywistości.
Do tego wygląda, że jest krzywo. A nie jest!


Półkrzyżyki w ilościach hurtowych to dla mnie masakra z makabrą. Niby wiem o co chodzi, ale efekt nie jest taki jaki powinien. Może mnie ktoś oświeci jak prawidłowo stawiać dwa półkrzyżyki w jednej kratce?

*www.swiatkwiatow.pl

11 komentarzy:

  1. Dla mnie super, lubię te kwiatki.Chyba dlatego że mi się z wiosną kojażą i dzieciństwem, lubiłam je zbierać :) Co prawda mam je w ogrodzie ale jakoś od kilku lat nie zakwitły ... miejsce złe im wybrałam.
    Kwiatki wyszły Ci bardzo delikatnie :)
    Z tymi półkrzyżykami to się kiedyś męczyłam , jednak gdzieś miałam wzór chyba jakiś od Nimue gdzie w instrukcji było wszystko ładnie rozrysowane, przestałam się ich bać. Jednak ciężko jest je stawiać na kanwie, na lnie o wiele łatwiej albo lugamie. Mi byłoby łatwiej pokazać niż to opisać ale może ktoś Tobie bardziej pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      powinnam je wyszyć na lekko szarej kanwie - lepiej byłoby je widać
      też mam nadzieję, że mi ktoś coś doradzi
      albo będę eksperymentować i w końcu mi wyjdzie :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyszły te konwalie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie przepadam za konwaliami, ale ładne są przyznaję :)
    Ladnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie konwalie to jedne z najpiękniejszych kwiatów. To prawda, dla dzieci mogą być niebezpieczne, więc tu Cię rozumiem :) Każdy jest inny i to super, że ludziom pobają sie inne rzeczy. Byłoby dość nudno, gdyby wszyscy lubili to samo :D
    Hafcik jest śliczny i doskonale oddaje ich naturalny urok.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      jak zobaczyłam ten wzór, wiedziałam, że muszę go wydziergać - aczkolwiek trochę trudny

      Usuń
  5. Oj tak, oj tam, trudny czy nie, i tak wyszlo bosko, na pewno sie obdarowanej spodoal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam konwalie i haft jest cudny ! Widzialam juz wiele kompozycji z konwaliami, twoja jest przeurocza !
    Pozdrawiam cieplo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)