poniedziałek, 11 grudnia 2017

Cekinowe bombki cz. 3

W ubiegłym roku miałam pomysł jak zrobić piękne błyszczące cekinowe bombki bezpieczne dla dziecka. Wystarczy kupić różnokolorowe taśmy cekinowe i klej Magic.
Najpierw powstało 16 bombek a chwilę później zrobiłam kolejne 4.

W tym roku postanowiłam drobić "kilka" bombek.
Efekty widoczne na zdjęciach.




Zajęcie przypadło mi do gustu i potrafię spędzić tak cały wieczór i kleić. Póki co mam 51 bombek.

Bombki robi się bardzo szybko. W jeden wieczór spokojnie jestem w stanie zrobić 9 bombek.

4 komentarze:

  1. W zyciu bym nie pomyślała o taśmie z cekinów a widziałam. Próbowałam w ubiegłym roku zrobic z cekinów i nawet jedna mi się udalo ale za dużo pracy przy nich o te szpilki ech katastrofa. Pomyślę za rok nad taśmami. Piękne bombki które sie mienia w świetle. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chyba szybciej je się robi niż przy użyciu szpilek, wyglądają uroczo - lubię jak się iskrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki :) Też kiedyś taką zrobiłam. Cekiny przyklejałam klejem na gorąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. produkcja, jak widzę, idzie pełną parą ;)
    macie jeszcze miejsce na gałązkach?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)