sobota, 7 stycznia 2012

Twórczość świąteczna

Jako że niedawno były święta, to zapałałam chęcią stworzenia ozdób choinkowych. No i padło na koraliki.
Przeszukałam internet i znalazłam wspaniały blog fascinata.blox.pl, który gorąco polecam.
Znalazłam tam dużo ciekawych wzorów, z których pozwoliłam sobie skorzystać przy tworzeniu ozdób.

A oto i one:
gwiazdka pięcioramienna
jeden z 8 aniołków
gwiazdka czerwona
Natchniona aniołkami, postanowiłam sama coś pokombinować i tak powstał aniołek
a po nim sopelek
aniołek wykonany w myśl zasady - co się nawinie. Ogólnie powstały 4 takie aniołki. Jeden pozostał w domu, drugi jest u moich rodziców, trzeci u teściów a czwarty zamieszkał u mojej przyjaciółki
sopelek nie zdążył załapać się na tegoroczną choinkę
Oprócz twórczości koralikowej, na choince znajdowała się całą masa gwiazdek. Gwiazdki te powstały pod czujnym okiem mojej mamy, która nauczyła mnie je robić

gwiazdek powstało duuuuuużo i w wielu kolorach
Na choince prezentowały się następująco:






1 komentarz:

Dziękuję za komentarze :)