sobota, 25 sierpnia 2012

Love Cat

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zrobienia biscornu. Podczas wyszywania często mam problem co zrobić z igłą. Już parę razy podniosłam sobie ciśnienie, bo zapomniałam gdzie tym razem ją wpięłam i wpadałam w panikę .
Potrzebowałam jakiegoś wzoru, który mnie urzeknie, ale jakoś żaden do mnie nie "krzyczał". 
I wreszcie, spacerując po blogach, znalazłam przepiękne biscornu z kocim wzorkiem ^^


Wzorek nie dość, że piękny to bardzo wdzięczny do wyszywania - ani się obejrzałam a już było gotowe.



^^

8 komentarzy:

  1. Czadowe te kotki! I jeszcze myszki pod spodem... Pełen szał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje
      aczkolwiek dla mnie to są kocie łapki i rybki

      Usuń
  2. Ja też lubię kotki :)
    Piękne biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie kotki najlepsze! Slicznie wyszlo, serio. Wiem, nie jesem oryginalna w moich zachwytach :P
    Dla mnie pod spodem tez zdecydowanie to sa rybki.
    Najwazniejsze, ze bedziesz miec teraz spokoj ducha z iglami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak jest
      jak człowiek ma kota na punkcie kota to głównie koty by wszędzie widział
      poza tym dziecko trzeba uczyć on pieluchy co dobre ^^
      ニャー ! a raczej म्याऊ !
      :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze :)