czwartek, 20 grudnia 2012

My Heart Belongs to Chocolate

W ramach prezentu świątecznego zrobiłam dla mojej przyjaciółki zakładkę wg wzoru Barbara Ana.
 

Zmieniłam trochę kolory - filiżanki powinny być białe, ale na białej kanwie to raczej byłby cienki pomysł. Natomiast kolory czekoladowych literek dobierane były na oko.
Wybrałam kanwę AIDA 20 ct ponieważ jest to duży wzór i na zakładkę zbytnio się nie nadaje.
Zakładka nie posiada usztywnień - w razie potrzeby można spokojnie wyprać nie martwiąc się, że się zniszczy.

13 komentarzy:

  1. Piękne!
    Chce , chce, chce taką !!!!
    Bardzo mi się podoba taka zakładka:)))
    Wzorek jest super, nie spotkałam go jakoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :)
      dodałam darmowy link na wzór :)

      Usuń
  2. Śliczna!
    Choć czekoladę lubię tylko gorzką, to i tak twoja zakładka mnie urzekła :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      też lubię gorzką czekoladę, aczkolwiek nie pogardzę mleczną byleby nie miała nadzienia

      Usuń
    2. no co Ty! Nadzienie toffi albo karmelowe, albo truskawkowe, albo kawowe... MEEEEEEGA!

      Usuń
    3. wolę takie z chili albo solą

      Usuń
  3. świetne!
    super blog :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajer! w sam raz dla mojej Mamy, która kocha czekoladę do nieprzytomności od dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam tą zakladkę i też kolory dawałam "na oko";) Prezent bardzo ładny i napewno ucieszy obdarowaną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dostała - podobał się bardzo, aczkolwiek stwierdziła, że taką drobnicę to chyba za karę musiałby ktoś jej kazać robić :p

      Usuń
  6. wypowaiadałam się już na żywo ale i na blogu popiszczeć nie zaszkodzi ^^
    zakładka boska, jakby stworzona dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)