środa, 19 grudnia 2012

Małe, białe

Jakiś czas temu zrobiłam dla siebie i rodziców bombki na choinkę.
Przyjaciółka wspominała, że w tym roku chce mieć biało - srebrną choinkę. Pomyślałam więc, że mogę jej zrobić bombki w tej kolorystyce.


I to był strzał w dziesiątkę, bo do tej pory nie kupiła sobie bombek.

Dla odmiany bombki nie są na wstążkach tylko na jasnozielonym kordonku. Doszłam do wniosku, że ciemne wstążki przytłoczyły by bombki. A tak delikatne niteczki podkreślają tylko ich urodę.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, taki był zamysł. Cieszę się, że udało mi się go zrealizować :)

      Usuń
  2. wiesz co... tak patrzę i patrzę na te Twoje dzieła
    i tak mnie właśnie naszło
    że w sumie sama bym miała ochotę coś namalować/wydziergać @___@
    wyobrażasz sobie?
    to się nazywa wpływ na otoczenie :D

    na razie jednak pomysłu na coś konkretnego brak ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajto! fajto!
      nie ma problemu, założysz trzeci, robótkowo - artystyczny blog :D
      możesz mi coś ładnego namalować ^^ na wiosnę planuję malowanie sypialni - oddaję Ci całą ścianę nad łóżkiem :D

      Usuń
    2. jabuszka sfermentowały Ci w brzuchu? :>
      nie szalej :P

      Usuń
    3. @_@
      a może jednak się skusisz??
      :D

      Usuń
  3. oj, zgadzam się, że ciemne nitki by przytłoczyły lekkości zwiewnośc bombeczek- przepiękne są!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne!!! Bardzo by mi pasowały, bo w tym roku też "idę w biel"....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      bardzo łatwo się robi - trzeba wyciąć dwa okręgi z filcu z czego w jednym wycinany w środku okienko, zewnętrzne krawędzie obszywamy, wyszywamy dowolny motyw na kanwie, przyszywany fastrygą do okienka, zszywamy jak biscornu
      ja w tym roku nie dam już rady, ale za rok nie ma sprawy ;)

      Usuń
  5. Pięknie Ci wyszły ,sa takie delikatne ,będą cudnie wygladac na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! Jaki świetny pomysł! Szczególnie dla tych, kto ma maluchy. A i wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)